PRIMĂRIA MUNICIPIULUI FĂGĂRAŞ

REGULAMENT privind administrarea și exploatarea parcarilor de reședință și a parcărilor aferente instituțiilor publice și persoanelor juridice, amenajate pe domeniul public al Municipiului Făgăraș

Sectiunea: Dezbateri publice back

24.09.2024

Anunţ privind dezbaterea publică

 

Astăzi, 24.09.2024, Primăria Municipiului Făgăraș invită pe toţi cei interesaţi la întâlnirea de dezbatere publică privind următorul proiect de act normativ:

REGULAMENT privind administrarea și exploatarea parcărilor de reședință și a parcărilor aferente instituțiilor publice și persoanelor juridice, amenajate pe domeniul public al Municipiului Făgăraș

Evenimentul are loc în data de 7 octombrie 2024, ora 10:00, în Sala de ședințe a Primăriei Municipiului Făgăraș din str. Republicii nr. 3

Documentația aferentă proiectului de hotărâre poate fi consultată pe site-ul Primăriei: https://www.primaria-fagaras.ro/monitorul_local/dezbateri_publice

La dezbaterea publică sunt invitaţi să participe, în limita locurilor disponibile în sală, toți cei interesaţi: persoane fizice şi juridice, organizaţii ale societăţii civile, societăţi comerciale, reprezentanţi ai instituţiilor publice interesate, ai presei etc.

Menţionăm faptul că propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare privind proiectul de act normativ supus consultării publice pot fi depuse până la data de 4 octombrie 2024, atât în format electronic sau la sediul Primăriei Municipiului Făgăraș, în programul de lucru cu publicul: Luni-Joi, orele 8:00 – 15:30 și Vineri, orele: 08:00-12:00.

Pentru informații suplimentare, vă stăm la dispoziție la următoarele date de contact:

Tănase Elena, șef serviciu - Serviciul Patrimoniu – telefon: 0368/402919 int. 109, 

Adresa de E-mail: secretariat@primaria-fagaras.ro