Vă aducem la cunoștință că în ziua de luni, 21 martie 2024, ora 17:00, va avea loc în sala de consiliu a Primăriei Municipiului Făgăraș DEZBATEREA PUBLICĂ privind APROBAREA UNOR MĂSURI DIN CADRUL REGULAMENTULUI PENTRU IMPLEMENTAREA PROCESULUI DE BUGETARE PARTICIPATIVĂ LA NIVELUL MUNICIPIULUI FĂGĂRAȘ în anul 2024.
Puteți participa la dezbatere atât fizic cât și online pe platforma zoom la link-ul: https://us06web.zoom.us/j/85792906212
Începând cu data de 07 martie 2024, Regulamentul procesului de Bugetare participativă Făgăraș 2024 poate fi consultat la adresa bp.primaria-fagaras.ro. Pentru informații, vă sta la dispoziție persoana de contact: Matei Marius – consilier - Compartiment Implementare Proiecte de Finanțare, Relații Internaționale, de luni până joi între orele 08:00 – 16:30 și vineri între orele 08:00 – 14:00, la sediul Primăriei Municipiului Făgăraș, strada Republicii, Nr. 3.
Propunerile, sugestiile și amendamentele cu privire la aprobarea măsurilor din cadrul regulamentului pentru implementarea procesului de Bugetare participativă la nivelul Municipiului Făgăraș 2024, vor fi depuse fizic la Birou Implementare Proiecte de Finanțare, Relații Internaționale sau transmise către e-mail proiecte@primaria-fagaras.ro/bpfagaras@gmail.com până la data de 21 martie 2024, ora 12:00.
Vă mulțumim pentru interes și vă așteptăm luni, 21 martie 2024, ora 17:00, în sala de consiliu a Primăriei Municipiului Făgăraș.
PRIMARUL MUNICIPIULUI FĂGĂRAȘ
SUCACIU GHEORGHE