PRIMĂRIA MUNICIPIULUI FĂGĂRAŞ

ACTE NECESARE PENTRU ACORDAREA VIZEI DE RESEDINTA (FLOTANT)

Categoria: Evidenţa Populaţiei back

1. CERERE TIP PENTRU STABILIREA REȘEDINȚEI - se obține gratuit de la ghișeul serviciului de evidență
2. ACTUL DE IDENTITATE A SOLICITANTULUI ÎN CARE URMEAZĂ A SE EFECTUA MENȚIUNEA; - actul de identitate să fie valabil și să nu fie deteriorat
3. ACTUL DE IDENTITATE AL GĂZDUITORULUI; ( dacă este cazul)
4. DOCUMENTUL CU CARE SE FACE DOVADA ADRESEI DE DOMICILIU* - original și copie 
 

IMPORTANT

1. ACTUL DE IDENTITATATE, PRECUM SI ACTUL DE SPATIU, SE VOR PREZENTA IN ORIGINAL SI COPIE XEROGRAFIATA;
2. *DACA PROPRIETARUL SPATIULUI DE LOCUIT ESTE ALTA PERSOANA, ATUNCI ESTE NECESARA PREZENTA ACESTUIA, CU ACTUL DE IDENTITATE SI ACTUL DE PROPRIETATE, PENTRU A DA DECLARATIA GAZDUITORULUI IN FATA LUCRATORULUI DE LA EVIDENTA PERSOANELOR.

ATENTIE!
Toate documentele vor fi prezentate in original si copii xerox. Documentele originale se vor restitui titularului.